Vart bär det av ikväll?



18:28 nu är jag jättetrött, jag skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu. Den här fredagen gick fort tycker jag. Vaknade 12:00 i en stökig lägenhet och visste inte vad jag skulle ta mig till därför gick jag över till Rebecca.



Ikväll ska jag försöka styra upp något med Karlsson men jag vet inte vad det blir? Det verkar som om ingen ska gå ut ikväll, varför är det så? Innan jag går ut måste jag göra lite fint här hemma, nu är det allt bra stökigt.

5 saker som hände när vi festade igår....

1. jag fick ett hångel
2. en vän till mig fick hjälp att ta sig hem
3. sprang på min ovän på krogen
4. gick fel så jag missade efterfesten
5. taxi hem gick på 104kr, jag betalade 102kr....



Kommentarer
Postat av: sofia

nu har jag frågestund på min blogg :)

2009-06-27 @ 15:00:49
URL: http://kawaiistrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0