välkommen hem till mig


Anvah och Addan

Idag kom Anvah hem till mig och min familj för första gången. Det var jättekul att du kom upp till stensholm.
tack så mycket för dom fina sakerna du gav mig, inga av mina andra vänner gav mig så fina saker på min födelsedag som du gjorde idag. Du är verkligen en riktig kompis.

Den här veckan nere i Jönköping är för bara dig Anvah, du vet lika väl som mig att jag aldrig skulle åkt ner om det inte var för att var här. 5e juni kommer jag tillbaka till Uppsala men innan det hoppas jag att vi två kommer hitta på fler roliga saker Anvah.

Pussar och kramar till dig!

Kommentarer
Postat av: Anvah

Älskade älskade Addan, tack för de underbara orden :) love u, tack för att du finns min underbara vän!!!

2009-06-02 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0