vakna nu addan



Tisdag morgon 09:00 vaknade jag idag. Det blir en tisdag full med saker som jag måste göra. Post som jag måste skriva på och skicka i väg mm. Kommer träffa upp Tove 11:00 utanför studentkåren för att fixa kårleg till mig. Jag hoppas verkligen att jag kommer få ett idag, eller i alla fall snart för jag vill börja springa på nationer igen.

Det är mycket billigare och snällare för ekonomin att gå på nationer. Och att kunna hänga på Bryggan i sommar skulle verkligen göra mina tisdagkvällar roligare. Hela sommaren 2008 var jag på Bryggan, jag saknar faktiskt det.

Eftersom det inte verkar bli något Gotland denna veckan så blir höjdpunkten Rebeccas 22års dag. Det hade varit roligt att ta med sig Rebecca till Gotland och fira av hennes födelsedag där.
// vi ses om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0