tack för igår


Igår var årets efterfest
HERREGUD vilken dag det var igår. Johanna hade min mobil telefon tills vi träffades 18:00. Fick 100sms av folk som skulle till bryggan (vilket jag också skulle så klart).  Folk brukar alltid skriva på sina tråkiga bloggar om vad dom har på sig för kläder, vem fan bryr sig. Men till saken är så tänkte jag skriva vad jag åt igår!!! Lyssna nu, nudlar och godis! Så när addan började dricka igår vid 19:00 slog det till på minuten. Jag blev cp full på ingen tid alls.

Vi kommer till bryggan och vad kommer jag på då?Jo att passet för att komma in är hemma.Cyklar hem fort som fan och kommer tillbaka as sent tycker jag. När jag väl kommer in ger jag mig på baren utav helvete, ingen rolig syn för den som var där kan jag lova. Pinsamt var ordet för hur jag var igår men samtidigt roligt. Jag hade ganska kul igår, fick lite nya vänner som vanligt.

Men bäst av allt var efterfesten, gud vad kul den var. Alla kom förbi och hade en underbar stund med varandra. Jag somnade 04:00 men tydligen höll folk på tills 05:30.....kul för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0