Ni vet vad jag hoppas på...


Filip Benko, Addan, Jonas Bane (Andra Avenyn SVT)

Det är inte alltid rättvist tycker inte Addan. Det finns några killar som redan syns på SVT och sen finns det andra som kommer få vänta tills nästa år för att få synas lite på Tv. Det är tydligen inte alltid som man vinner på att vara skit snyggast....

Men ni vet vad jag hoppas på och vad jag väntar på framför allt ;) i Augusti hoppas jag på ett svar och då på ett jävligt bra svar. Vad händer annars? Joo min hösten kommer att bli rätt vanlig,ointressant och grå....precis som alla andras!

Det blir i alla fall ingen grå tisdag för ikväll ska jag och mina vän Johanna till Bryggan för att dansa,mingla,supa och ragga! Addan är pank så han undrar - vem betalar min fylla?

- Jag älskar er alla! LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: Alex, Tove och Gabbe

Det är Alex som betalar. Du ljög om din födelsedag vilket var riktigt lågt. Är det såhär man utnyttjar sina vänner? Skärpning...

2009-07-29 @ 03:09:49
Postat av: Danny Anthony

Är Filip Benko med i en film som heter Knäcka?

2009-08-05 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0