Ikväll händer det



16:00 och är hemma. hela min lägenhet luktar skit och det beror på att addan försökte laga mat. Alla som känner mig vet att jag inte är en stjärna i köket, men en stjärna på fest. Och det är just fest vi ska prata om nu!



Ikväll kommer jag och min granne bjuda över lite folk till våran utegård och dricka öl och spela kubb. Solen måste komma fram för annars är min kväll helt förstörd. Vad bör man ha på sig en kväll som denna? Planen var att gå ner till stan och shoppa men jag orkar faktiskt inte. Får bli att jag tar fram någon jag inte burit på länge.

Alla tror att jag är killen som älskar att shoppa. Visste är det roligt men jag hittar aldrig någon som passar min grymt smala och snygga kropp. Nu är jag nere på 55kilo men jag skulle så gärna vilja förlora lite till.

// puss och kram till er som älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0