gud vad han ringer!


addan med sina underbara brudar!

Visst är det roligt med nya vänner! Jag är ofta (alltid) ute på krogen och träffar nya människor. Det är inte alla som jag vill bli vän med, fast det finns alltid några.

Jag och Rebecca fick en ny vän förra veckan tror jag det var. Nu ska vi inte lämna ut honom eftersom många i Uppsala verkar veta vem han är. Till saken hör att han ringer mig hela tiden och det börjar faktiskt bli jobbigt.

Vad ska jag göra? snubben är snäll, men jag klarar bara av honom när jag själv är skitfull.

Kommentarer
Postat av: TERRE

kul med inlägg om vad som händer i ditt liv! :)

2009-07-09 @ 21:24:26
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0