god morgon världen



helvete vaknade helt i onödan idag för att jag trodde jag hade en tid att passa,men tydligen inte. Det kanske är tur att jag är uppe så här tidigt idag för jag har faktiskt mycket att göra. Den här dagen får inte bli som torsdagen, det vill säga att jag ligger hemma i min säng i 12 timmar och gör inte ett skit.

Jag bryr mig inte att det ärr fredag, skulle kunna vara söndag eller måndag för min del. Vi märker senare på dagen om Addan kommer fixa till sig och dra ut, eller om han helt ska vänta med att gå ut tills imorgon då Josefine kommer!?

Detta ska jag göra under fredagen

1. Hämnta min cykel som gick sönder borta vid kvargärdet.

2. diska,tvätta,städa ( igen jag vet ).

3. hjälpa mammas gudmor på 94år.

4. handla mat ( igen jag vet ).

// hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Addan, lilla vulva. Var håller du hus?

2009-07-19 @ 14:50:07
URL: http://alexandraa.blogg.se/bonde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0