Emma Watson är populärast just nu



Idag när man ser bilder på Emma är det svårt att tro att hon är den där töntiga tjejen ifrån Harry potter filmerna. Idag är hon en av dom populäraste tjejerna ifrån storbrittanien, Emma är verkligen på väg upp!

2009 är ett bra år för Emma, hon är nämligen aktuell i två olika filmer. Den första filmen är Harry Potter och Halvblodsprinsen som hade premiär här i Sverige förra veckan. Tyvärr kunde jag inte gå vilket hade varit roligt, ska försöka ta mig till bion denna veckan.



Den andra filmen som hon är aktuell med i år är Napolen and Betsy, i filmen spelar Emma Betsy balcombe. Jag tror absolut att Emma kommer att klara sig efter att Harry potter filmerna slutas spela in. Hon har talang och snygg stil. Emma är absolut en person som jag vill se mer utav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0