andra besöket från Jkpg!



Välkommen till Uppsala Josefine!

Utav mina vänner nere i Jönköping var det bara Anvah som kom till Uppsala och hälsade på förra året. Hon kom 5gånger på 6månader, inte illa! Anvah kommer tillbaka på besök till Uppsala snart, det vet jag eftersom hon är en riktig vän. Jag älskar henne så otroligt mycket och det kommer göra så ont när hon åker tillbaka till USA igen.


du är en underbar tjej!

Jag blev jätteglad när min frisör/vän Josefine ringde mig för ett tag sen och sa att hon jättegärna ville komma till Uppsala. Självklart är du välkommen sa jag och på lördag kommer hon. Du förstår inte hur glad och tacksam jag är över att du tar dig tid och lust att åka upp. Jag kommer se till att vi får en rolig helg så du har massor att berätta när du kommer hem. Josefine är den 2a personen ifrån jönköping som kommer upp till mig!

// älskar er

Kommentarer
Postat av: TERRE

jag kommer ju snart också gulle!

2009-07-09 @ 21:25:26
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0