All up in the blogs


But you in LA and I'm out at Jermaine's

Eftersom det inte är någon rolig söndag kanske jag borde berätta något otippat. Lilla Addan ska till hösten börja studera Konstvetenskap på Uppsala universitet, de ni! Jag ser verkligen fram emot att börja studera, Jag gissar att det kommer bli väldigt roligt. Om man har turen kommer man kanske hamna i en "klass" där det finns lite ögongodis?

Frågan är vad jag ska göra om jag kommer in på Skönhet/hälsa i Sthlm? Inte för att jag tror att jag kommer in men i alla fall!? Det är viktigt för mig att hösten blir bra med tanke på hur mycket jag ogillar vinter och mörker. Sommaren är snart slut och det börjar redan stressa mig. Jag tänker se till att festa stenhårt under augusti månad.

Fem bra saker med söndagar

1. Du behöver inte träffa någon, inte ens lämna huset.

2. Du har god tid på dig att planera nästa vecka.

3. Du kan snoka runt på facebook hela dagen.

4. Du kan äta Pizza för det får man göra på söndagar tycker jag.

5. Det går ofta väldigt många bra filmer på söndags kvällarna.

// hej på en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0