Why should i be sad?

en vanlig dag i studion
En helt vanlig dag!

Det är ingen hemlighet att inget går som jag vill att det ska för mig just nu. Jag orkar inte vara ledsen mer, jag försöker se ljust och hoppas och vet att framtiden kommer bli lättare. Det blev en dålig start på 2009 men det kan bara bli bättre.

Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för mina fina vänner här i Jönköping. Roligt att ni alla ställer upp för mig. Och jag är så glad att jag snart kommer få träffa mina Uppsala vänner, tiden går fort och jag gissar att vi ses snart igen.

Februari månad kommer att bli roligt. Jag har sex vänner som alla kommer att bli firade under månaden.
Jag förstår inte hur alla mina vänner lyckas vara februari barn? Det kommer bli en dyr månad för mig om alla ska ha presenter.



Såhär roligt har jag det hemma hos Juliette-Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0