inte längre min vän



Vänner kommer,vänner hår
men det är dom närmsta som består....


Ikväll blev det officiellt att vi två inte längre är vänner.
Samtidigt som jag känner att du inte är något större förlust
så tycker jag det är tråkigt att vi inte är vänner mer.

Jag tyckte du var en bra person och vi hade väldigt roligt ihop.
Om jag ska lyssna till mina vänner så gör jag rätt i att inte umgås mer med dig.
Jag önskar dig all lycka i framtiden eftersom jag vet att du är en bra person.

Jag är tacksam över att jag har så många fina personer i mitt
liv som snabbt komma fylla de tomrummet du lämnat efter dig.

Kommentarer
Postat av: TERRE

jag såg smset i morse.. va synd :/

2009-01-21 @ 11:24:05
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0