Husmor, hon är bra att ha


Hon är skaparen till min söta,glada,livliga bloggdesign.

Terre,Husmor,Tussan,Tessan,Tessi,"Kristina" jaa kärt barn har många namn :)
Tack så jättemycket att du tog dig tid och ork till att designa om min blogg.
Det är så roligt att se dig när dina kreativa sidor bubblar igång, det är då du är som bäst.

Fem saker som får mig att tänka på Terre

1.
färgen grön är given 1a

2. landet Kina får mig nu att tänka på dig

3. Tv serien dexter

4. Xena får jag inte missa

5. min blogg får mig att tänka på terre, hihi






Kommentarer
Postat av: TERRE

awww, gullet va fin du är!

och bloggen också, är skitnöjd!!!!!

<3<3<3<3

2009-01-27 @ 12:55:58
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0