hot as ice



Snart är det fredag och då blir det party party!!
Linda fyllde 20år som vi alla vet och ska på fredag firas.
Det kommer bli en kväll full med humor,skandaler och asgarv!

så får du en lyckad fredagkväll

1.
köp nya kläder, för i nya kläder känner man sig alltid snyggast

2. ta god tid på dig att gör dig snygg

3. köp massa billig sprit ( billigt är bra )

4. va inte för många när ni ska ut, 5 personer är lagom

5. låt inte polisen ta dig när du trillar på vägen hem.......


Addan snart 21år!!!!

Tyvärr har jag inga planer på hur jag själv ska firas.
Jag har lite lösa planer på hur jag skulle vilja att min födelsedagshelg ska se ut.
Men jag har 6 andra vänner som ska firas innan det blir min tur.
Jag får fundera och se....






Kommentarer
Postat av: TERRE

va söta vi är!

2009-01-27 @ 12:56:26
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0