HEJDÅ


Bästa kompisar

Jag är inte så dum så att jag inte förstår att det är imorgon som du flyttar till USA.
Jag vill bara inte förstå det. Det är tråkigt att vi inte bor i samma stad. Det kommer bli tråkigare att veta att vi kommer va så mycket längre ifrån varandra nu. 

Du ska veta att jag kommer sakna dig. Men jag är så otroligt glad för din skull, vilket äventyr du ska ut på. Tänk alla fantastiska saker som du kommer få vara med om, inte tala om alla nya människor som du kommer få träffa. Med hela mitt hjärta önskar jag dig all lycka till.

För mig är Anvah glädje. Hon är tjejen som alltid gör mig glad. Vi har på kort tid delat så otroligt mycket. Du är som ett storasyskon för mig. Omedvetet härmar jag dig och tar efter saker som du gör och säger. Du inspirerar mig varje dag. jag vill vara som dig. För mig är du en öppen,orädd,stark och varm person med stora drömmar som alla kommer att slå in en vacker dag.

Tack för att jag har dig i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0