det var då...

sveriges vackraste stad
Uppsala när det är som vackrast

Sitter nere i Jönköping i mina föräldrars hus och saknar mitt Uppsala liv så otroligt mycket.
sommaren var bäst, alla tisdagkvällar på bryggan var dom bästa kvällarna.



jag är så jävla snygg när jag är som fullast!

Och det roliga är att jag jobbade på Gillet i ca 1månad för sen fick jag sparken och det
berodde på Attitydproblem!! hahaha, jag ber så mycket om ursäkt.

tränade som fan under sommaren
tränade hela juni,juli,aug

Ni skulle ha spanat in min kropp under sommaren, jag var ute och sprang varje dag.
Jag hade lätt uppsalas snyggaste rumpa och mage. Addan var i sitt SN!
Förstår varför jag fick gå på så många dejter under sommaren ;) för jag var HET!

Kommentarer
Postat av: Maria Brainhead :)

åh Uppsala saknar dig :)

2009-01-18 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0