Cristiano Ronaldo

här har vi min blivande man.  synd bara att han inte vet om det!
född 5 februari 1985 i Funchal på Madeira i Portugal

Här har ni min blivande man. Cristiano Ronaldo är nog en av dom snyggaste på vår jord.
Fast jag skulle inte vilja heta Andreas Ronaldo tror jag inte?haha!



han är 184cm lång (en lagom längd om du frågar mig) men jag trodde faktiskt att han skulle vara längre. Det känns som om alla fotbollsspelare är 190cm? Han väger 78kg men där måste jag säga att jag tycker han borde lägga på sig lite fler kg fast i muskler då såklart!



Jag är nyfiken på vad han har för månads lön? Och vad han har för mail adress så jag kan skicka ett grattis mail på hans födelsedag den 5februari vilket är snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0