Beyonce


Beyonce är tillbaka igen!

I höst gör många kvinnliga artister comeback med nya cd-skivor ute i butikerna.Britney Spears, Christina Aguilera, Brandy är några utav dom, men vi måste även nämna Beyonce som även hon kommer ut med ett nytt album.

Varför väljer våra största kvinnliga artister att ge ut nya album samtidigt? Handlar det om något tävling? Självklart gillar jag Beyonce, jag tycker hon är en fantastisk artist och skådespelerska. Jag tror det var osmart av henne att ge ut en ny skiva nu när Britney kommer ge ut sin ( 2 december ).

alltid het
alltid en vinnare på rödamattan

Det är få som bär upp klänningar lika mycket som Beyonce gör på rödamattan, för på festerna är hon alltid en vinnare. Mycket har hon att tacka sin mamma som syr upp många utav dom klänningarna som Beyonce använder.

Om det är något hon inte borde ha på rödamattan så är det hennes man Jay Z!! Orka släpa runt på en stor neger som ser ut som en apa, nej det går verkligen bort måste jag säga! Bättre kan du tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0