Uppsala



11 februari till 15 februari på besök i uppsala.

Tack..
vill jag säga till alla mina vänner som jag träffade under besöket. Ni är underbara och det är så tråkigt att jag inte bor i samma stad som er mer. Och tusen tack till Anna Rakic, du vet vad du har gjort och jag kan inte förklara hur glad jag är, du är bäst Anna.

minus.. till ******* som jag sprang på. Du gör mig så jävla trött och jag blir så äcklad när jag ser dig.
Varför såg mina vänner att du var efterbliven långt före att jag gjorde det?

Plus.. Till Alla hjärtans dag, mer behöver jag inte säga :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha är det mig du syftar på när vi sprang på varann på stan =)

2009-02-16 @ 11:22:56
Postat av: Anna

Det var så lite så hjärtat. Vad gör man inte för sina vänner.

2009-02-20 @ 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0