Pk & Emmeli = fantastisk kväll!


födelsedagsbarnet Pk och sen Addan

Lördag kväll 18:00
Kom jag hem till Pk för att vi skulle förbereda lite innan dom andra skulle komma. Vi åkte och hämntade den grekiska maten och Linda och hennes pojkvän var så snälla och körde hem oss till Pk så att festen kunde börja i god tid. Tack till Lindas pojkvän som tog sig tid att köra oss.


Födelsedagsbarnet Emmeli och Pk

När alla var på plats kunde vi inte låta bli att röra maten, därför började vi med att äta den goda grekiska maten.
Vi strötittade lite på Melodifestivalen och efter den var klar var det tid för födelsedagsbarnen att öppna sina presenter.
Flickorna fick allt ifrån dvdfilmen, öronhängen, koppar. Jag hoppas ni blev glada över det ni fick.


Husmor som simon är van vid att se henne?

Sen tog husmor över scenen i vanlig ordning och det gillar vi alla.
Galet var vad sista halvan på kvällen blev. Jag stod tyst och tittade på när mina vänner blev allt mer och mer nasty.
Husmor ville visa oss att hon inte bara är bra på att skapa vackra saker och laga god mat, hon är även bäst på att göra musfisar!!Det borde hon skriva i sitt nya CV kan man tycka?


en trött linda?

Vi var helt slut när kvällen närmade sitt slut. Det var en jätterolig kväll.
Jag är helnöjd måste jag säga och gissar att ni andra är det också.
Vi ses på tisdagsfikan. // Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: TERRE

en underbar kväll! ska kriva när jag har tid och ork, haha

2009-02-23 @ 15:14:04
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0