juliette Amelie


Juliette-Amelie - Oh baby jag gillar fart!

12:00
Idag kom jag över till Julia för att mysa lite. Vi tittade på Mia och Klara på svt hemsida. Kan inte sluta skratta åt allt som Mia och klara bjuder på, dom är så otroligt roliga. Om någon har en dålig dag tycker jag verkligen den personen borde slå på Mia och Klara.

Och Idag fyller också min pappa år. Han fick komma hem ifrån sjukhuset eftersom vi saknar han så mycket. Ikväll kommer jag förbli hemma med familjen och bara umgås på pappas dag. Äntligen kan vi känna oss som en riktig familj, det var längesen vi kunde göra det.
Jag hoppas verkligen pappa kommer bli helt frisk snart ifrån sin sjukdom så mamma inte behöver känna sig så ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0