Fredags kalas


Linda och Addan på kalas

Vad lugn det är. Nästan lite för lugnt. Det är så lugnt att jag börjar tycka det är tråkigt. Visst är det skönt att vara nere i Jönköping hos mina föräldrar och bror. Jag känner att vi börjar bli en riktig familj, jag hoppas och tror att pappa kommer bli bättre snart. Det är inte roligt att se han må så dåligt. pappa är bäst!

Det är inte lika ofta det blir party nu när man är här nere i jönköping. Hade jag varit kvar i Uppsala hade det verkligen blivit Tisdagar på bryggan, Onsdagar på bullit, fredagas på Platina och lördagar på Birger Jarl. Jag saknar verkligen dom tiderna. Uppsala är verkligen en stad där addan kan leva ut.

Den 6 februari blev jag i alla fall bjuden på Amandas och Malins fest. Det var roligt att träffa mina barndomsvänner.
Jag hoppas ni var nöjda med eran kväll och att ni hade en rolig utgång. Tack för att jag fick komma på erat kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0