Vaccination – var, när, varför?



Torsdag morgon:
Varför var jag en sån pussy som gick och vaccineradde mig igår? Klart att jag skulle överleva utan det. Nu är frågan om jag kommer överleva med det? Vaknade upp idag. Jag har feber, är yr i huvet och vill spy. Jag kan stå ut med att torsdagen är off, men kom igen. Skulle va roligt att umgås med mina vänner i helgen. Den här veckan har bara varit dålig. Tror inte denna helgen kommer bli så rolig för mig. Och varför ringer inte mina föräldrar för att kolla ifall jag är okej? Tack så mycket mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Just det, kanske skulle sagt att man absolut inte ska vaccinera sig om man är förkyld/sjuk/febrig. Det kan vara rena dödsfällan eftersom du redan har en infektion som kroppen behöver lägga sin kraft på mer än vaccinet. Hoppas du blir bra!

2009-12-10 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0