Too dirrty to clean my act up




Vilken härlig dag det blev. Vaknade upp full hemma hos min vän terre. Jag och Sofia sov över. Vilken härlig 3kant. Det är pinsamt när man fortfarande är full dagen efter, bakis hade varit lättare.

Idag fick jag äntligen träffa min bästa vän Anvah. Vi tog en heldag vilket var jättemysigt. Synd bara att man inte hittade någon på stan. Hade velat köpa något snyggt. Nu kommer allt vara slut när jag kommer hem till Uppsala.


En flört för 1år sen!

Shit vad folk är patetiska ibland. En flört som jag hade på G vintern 08 hörde av sig idag. Om det inte blev något mellan oss två för 1år sen tror jag inte det kommer bli något nu. Varför hör du av dig till mig för? Blir så trött när folk man flörtat med tidigare hör av sig. Onödigt!! Jag är absolut inte sugen på ett förhållande och någon Kk tackar jag nej till. Jag har blivit jävligt kräsen den senaste tiden. Kanske lite för att jag alltid har fått dom jag vill ha. När jag ser mina vännerna pojk & flickvänner kan jag ibland undra!? saknar folk ögon? Orka va ihop med någon halvfet, ful,fattig person som inte nog med det säkert har en ful bostad.


Veckans plus och minus!


Plus:
Träffa Anvah och dom andra fina vännerna som jag har kvar i Jkpg. Familjen såklart. Men också min super snygga lägenhet gör att jag nästan blir lite kåt på mig själv. Det har varit en magisk vecka!

Minus: Alla vet att jag är snygg. Men det inte alla vet är att jag är snyggast av mig och min bror Adrian 17år. Tyvärr inte längre. Min bror som innan var fet och lite småful har nu blivit snygg. Han har under hösten tränat MMA. Och nu har han en skit snygg kropp. Jag blev rätt sur när jag fick se det själv. Vafan ska jag göra nu!? Alla vet att jag hatar att springa på gym. Jag kommer inte bli smalare av all öl jag dricker 4 dagar i veckan.....


Kommentarer
Postat av: Shillan

hahaha skön du e carlos :) du har alltid vart så rak och sagt exakt vad du tycker och tänker,, i like it.. peace

2009-12-27 @ 00:25:26
URL: http://shosholina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0