the real housewives of new jersey


Ni förstår väl att detta är bra tv!


Shit jag trodde jag skulle dö igår när jag kollade på kanal5. the real housewives of new jersey tar verkligen hem priset för tv året 2009! Om ni tyckte att tv3 och deras "svenska Hollywood fruar" var drama, då har ni inte tittat på kanal5. För det första måste jag säga att så länge man är svensk (även om man bor i Hollywood) kan man inte göra bra tv. De här fem kvinnorna som vi får följa i New Jersey är verkligen galna. Jag vet inte om jag gillar dom men jag vet att jag kommer följa dom. Det här är bra Tv och framför allt på söndagar. Den bästa frun tror jag nog är Dina. Hon är så jävla falsk,ytlig och elak. Man blir nästan lite rädd för henne. Jag längtar redan till nästa söndag! Ni alla borde titta!




CHELSEA LATELY REAL HOUSEWIVES OF NEW JERSEY REUNION


Kommentarer
Postat av: Anvah

Alltså Chelsea Lately är BÄST, älskar hennes humor, tänk du o jag och Chelsea över en fika, det hade ju varit helt hysteriskt kul.... LoL



Snart ses vi



Love u

2009-12-15 @ 00:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0