Juldagen 2009 i jönköping





Shit vad pinsamt. Innan jag börjar vill jag tacka Terre,Emmeli,Sofia för att ni var med mig på juldagen. Vi fyra hade jättetrevligt. Det är så roligt att träffa er. Jag är glad över att ni mår bra. Hoppas ni tre får ett underbart 2010. Ni är dom enda vännerna ifrån Jönköping som jag har kvar. Ni är guld.


Men snälla! Jag var ute i Jönköping igår (jag vet så jävla pinsamt). Vi var på en klubb som heter Lingon. Asså jag ville bara ta med mig mina 3 vänner till uppsala. Under kvällen träffade jag så många äckliga människor. Jag hatar att gå ut i jkpg. Varför gjorde jag de? Folk här nere är så jävla fula, äckliga och har ingen klädstil. Förstår inte hur man orkar bo i den här trötta småstaden? Vet inte hur många jag träffade igår som jag bara ville döda. Sen tycker inte jag folk kan festa i den här staden. Vart var allt party?


Jag stod en stund och bara skrattade åt folk. Varför betalade jag 50kr för att komma in på Lingon? Orka ta betalt för att komma in på en bar i jkpg. Då är man ju efterbliven, haha ( jag var trög ). Men det var skönt att vara på Lingon för där var det inte något folk. Orkade inte " visa upp mig " i stan. Det är så jobbigt att vara trevlig mot folk som man äcklas av. Träffade en person som är så tragisk att jag nästan började as garva framför den personen. Att folk nöjer sig med att bo i en nerpissad sönder runkad äcklig småstad förstår jag inte?


Tur att man heter addan som bor i världens snyggaste 3a i city av Uppsala. Jag kom på att jag har allt. Pengar, en snygg lägenhet, studier och ett jävligt härligt partyliv! Plus att jag är skit snygg och får allt jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha du verkade iallafall ha roligt med tanke på bilderna terre har lagt upp x) Vem trodde att du kunde festa med sådan stil? Sedan är nog inte lingon/bongo vart man ska om man vill ha en nattklubb ^^

2009-12-27 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0