Inte utan mitt luder!




Snart är det slut på 2009. Nyår blir med mina fina vänner i Uppsala. Danny och Becca är två sötnosar som jag hoppas få kyssa på tolvslaget. Den som är i närheten när klockan blir tolv ska jag hångla upp. Undrar vem utav dom som får bli den lyckliga!?? Kommer inte orka hångla upp båda två.


Måndagen den 28 dec.

Idag var jag nere i stan med några vännen för att hitta lite kläder. Tyvärr fanns det ingenting. Men hade tur att hitta ett par skor som jag blev väldigt nöjd med. Kl. 08:15 den 31dec blir alla ni i Jönköping av med mig. Då ska jag hem till mig igen och fixa inför kvällen. Jag gissar att detta kommer bli en jävligt bra nyår. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Min plan är att vara snyggare en vad Danny kommer vara.


Löften till 2010!

1. Köpa gym kort för pengarna som jag fick i julklapp. Måste visa min lillebror vem som är snyggast av oss.

2. Hitta en dejt till 14 Februari ( alla hjärtans dag )

3. Fira addan 22år i sthlm eller gbg, obs inte i uppsala!

4. en resa till solen.

 


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Baby! Syrran skulle inte bo hos mig den helgen. Hon kommer först på söndagen så om ni är sugna är ni välkomna till Göteborg! Skulle vara så jävla kul! =) Tack för senast förresten! Puss

2009-12-31 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0