Idag flyttar jag!


Okej såhär stort kanske jag inte kommer att bo!

 

Telefonen ringer hemma hos addan 10:50

Mamma - Andreas varför har inte du svarat när jag har ringt dom senare 2 dagarna?

addan - oj det såg jag inte....

Mamma - skit samma, packa allt du har din morbror kommer idag. du ska få flytta in i 3an redan nu.

addan - VA? Men vi sa ju efter nyår?

Mamma - ja ja, strunt i vad jag sa tidigare. Börja packa NU! vi hörs. hejdå!


Hejdå säger jag till min skabbiga fyllecell/ studentrum. Idag flyttar jag ifrån den här skiten. usch i 3 månader. det har varit en jobbig tid, fast å andra sidan har jag varit så full i 3 månader att jag inte har fattat hur illa det har varit. nåväl. nu kanske man borde klä på sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0