Fortfarande nere i småland!


Addan,Sofia,Emmeli,Terre


Herregud vilken panik jag fick idag när jag vaknade. Fick syn på att min älskade Terre hade bilder på mig från juldagen. Fast jag måste säga att bilderna inte var så farliga som jag från början trodde. Bilderna ifrån Johanna "Bobbans" fest var 10gånger farligare.





Enligt mina vänner var jag jävligt full på juldagen. Och tur var väl det för vem är snubben till höger? Aja tur att man inte bor i Jönköping. Behöver inte va rädd för att springa på den här killen igen. Nu efteråt tycker jag att ja borde gjort bort mig mer på juldagen. Att jag inte tog fram den snefulla fittan i mig?




Den här bilden är fan humor. Vilka är blattegubbarna? Och varför ligger jag där? Hahaha den här bilden ska va mitt julkort 2010 till vänner och familj.


Kommentarer
Postat av: Nadia

HAHAHAHA!

2009-12-27 @ 23:03:42
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0