Decembers sexigaste nya mammor!


kourtney kardashian och kendra wilkinson har nu två saker gemensamt. Båda blev dom mammor för första gången i sitt liv nu i December 2009. Och båda fick dom pojkar! Grattis vill jag säga till de här snygga brudarna. Måste varit en rolig avslutning på året. Det är alltid lika roligt att se hur kändisar klär sina barn. Kourtney som äger en butik med baby kläder kommer inte ha svårt att hitta något till sin pojke. Vem vet? Kanske kommer Kendra in och shoppar hos henne?



mamma nr.1

Eftersom hennes lillasyster gick med på att filma hennes bröllop tror jag att Kourtney kommer låta dopet bli filmat. I familjen Kardashian vill man inte vara privat. Familjen har inga problem med att visa upp sina liv som vi alla redan vet. Självklart kommer Kourtney bli en underbar mamma. Men det ska bli roligt å se hur bra pappan till barnet kommer va. Vi som vet vem pappan är vet att han är ett riktigt kukhuvud. Gissar att det inte kommer dröja länge innan dom gör slut.



mamma nr.2

Kendra har alltid varit den roligaste bruden ifrån Playboy huset. Jag gillar henne stenhårt och jag förstår att hon kommer bli en bra mamma. I mitten av året gifte hon sig också. Tror det är rätt smart att vara gift innan man skaffar barn faktiskt. Visste ni att hon var med i Akons video smack that. Och i Nickelbacks musikvideo Rock star. Tänk på det nästa gång ni kollar på mtv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0