Ashley Greene

Alla har under det senaste året snackat om filmen Twilight. Inte för att jag kan förstå det men jag försöker hänga med. Det jag undrar är varför ingen snackar om Ashley? Jag menar titta på henne, är hon inte en fantastisk tjej? Jag gillar henne mer en vad jag gillar filmen. Men visste ni att Ashley sökte rollen som Bella, men den gick som bekant till Kristen Stewart istället. Jag tycker stewart är rätt så ful, hon ser ut som en sliten hora.





Ashley Michele Greene är hela hennes namn. Hon är född 21 februari 1987. Hon är inte bara skådespelare utan även modell vilket kanske inte är så svårt att se. Hon är mest känd för sin insats i filmen Twilight som vampyren Alice Cullen med den speciella förmågan att kunna se in i framtiden. Det skulle jag också vilja göra.




Filmer med Ashley ni inte får missa framöver!

  • New Moon - Alice Cullen (2009)
  • Warrior - Brooklyn (2009)
  • Eclipse - Alice Cullen (2010)
  • Breaking Dawn - Alice Cullen (2011)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0