Addan ligger hemma!


Addan och sofia när vi är som bäst!


Godmorgon bloggen. Ligger hemma i min säng och tittar på www.uppsalavimmel.se . Jag är en nyfiken jävel som alltid vill veta vilka som var ute i stan. Idag är det söndag och det finns liksom inte så mycket att göra här på stensholm. Det är kallt ute så mitt hus tänker jag absolut inte lämna.

Vilken tur att min kompis Terre hade rätt så bra bilder ifrån juldagen. Fick syn på bilderna från min kamera, hahaha! Dom kommer ni aldrig få se. Vad var det för löst folk jag träffade? Jag älskar bilden på mig och sofia.
Det ser nästan ut som vi ska försöka ha sex? Eller kanske inte.



emmeli,sofia,addan

REA REA REA!

Kläder är ingen ide. Allt snyggt kommer vara slut när jag kommer hem till Uppsala. I jönköping fanns det inga snygga kläder. Inte ens för tjejerna sa Anvah. Men en ny dator kommer jag att få utav pappa. Det ska bli jätteroligt med en ny dator igen. Den förra var ju bara så jävla pinsam. Varför fick jag den liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0