2010 är på ingång!




Snart kan vi säga hejdå till 2009. Jag ser fram emot nyårsafton och tror det kommer bli en underbar kväll med mina fina vänner. Är som jag skrivit tidigare övertygad om att 2010 kommer bli ett grymt år!


Igår var jag ute med Terre & Sofia i jönköping. Vi gick till en bar som heter pipes of scotland. Jag trodde Bartendern drev med mig när han sa att dom stängde 23.00?? Varför stänger man så tidigt om man jobbar på en bar? Spelar väl ingen roll att det var tisdag? Eller går folk bara ut fredag,lördag i jönköping? Nej usch pipes of scotland vill jag aldrig mer gå till. Det roliga är att kvällen slutar på olearys. Tror bara jag har varit där 4gånger innan. så jävla äckligt där inne, förstår inte varför jag ville vara där?


Efter att delat säng med sofia och terre i natt kan jag säga att jag inte sovit ett skit. åkte hem till mina föräldrar 08:35 och nu är jag riktigt trött. ska träffa anvah 14.30 och efter vi har fikat ska jag hem och städa. Ångrar lite att jag inte åkte hem redan idag. Men nu är det som det är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0