10dec 2004, 16år och en elak tjuv.




hahaha jag garvade när jag pratade med mamma igår. Frågade henne ifall hon visste vad som hände mig för exakt fem år sen? Mamma - nej jag vet inte andreas. Addan - men mamma det var ju för fem år sen som jag blev tagen för snattning, hahaha! Min mamma blev arg i telefonen och tyckte att jag inte borde ta upp såna tråkiga saker igen. Men om man tänker efter så är det ju rätt roligt att garva åt i efterhand. Jag var 16år och kåt på att göra farliga saker. stal på Willys i Huskvarna och åkte fast för något som kostade 64kr. Jag mins det som om det var igår. och dagen vi skulle ha förhör med polisen var 23december 2004, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0