when i really need it


Ni vet väl att jag skulle varit med i bonde söker "fru"

Fredag
eftermiddag och jag har bara städat och städat. Dagen började med att Johanna kom förbi med pengar till alkohol. Efter en stund åkte jag,Rebecca,Chrille till systembolaget för att köpa alkohol tills imorgon. Rebecca ska färga håret senare idag vilket gjorde mig sugen att också göra det. Jag behöver en förändring. Jag har haft ljusbrunt/blont hår hela detta året så nu skulle jag vilja gå tillbaka till något mörkare.

sista två veckorna i Uppsala gör mig lite stressad. Vad kommer hända sen undrar jag? Den här gången har jag ingen plan B, det skulle i så fall vara att flytta till GbG och bo hos en vän där men jag vet inte. Känns tråkigt att vara tvungen att lämna Uppsala nu när jag äntligen ska börja studera. Men jag har inget mer val.

Hjälp kommer inte alltid ifrån dom man trodde hjälpen skulle komma ifrån. Tyvärr så har det alltid varit dom människorna jag trodde kunde lite på som har svikit mig och inte varit där när jag bad om hjälp. Det finns fortfarande folk som jag kallar för mina "vänner" bara för att jag inte orkar berätta för dom hur besviken jag är på dom. Jag orkar inte lägga ner tid på folk som har svikit mig. Några av dom som har svikit mig tror att vi är vänner, dom är rätt tröga så jag låter dom tro att vi är det. Under det här året har i alla fall fem personer som påstår sig vara vänner till mig visat att dom är jävligt efterblivna.

Det är roligt att hjälp och stöd ofta kommer ifrån folk som man inte förväntade sig skulle vara där :) Tack vill jag säga till Josefine och Johanna som kommer hjälpa mig under dom här första dagarna in på september. Och tack till Chrille som hjälpte mig flytta lite saker idag. Ni tre gör mig så otroligt glad. Ni ska alla få något fint utav mig det lovar jag. Inte för att jag inte trodde att ni skulle ställa upp för mig utan för att ni gör det mer än vad jag trodde!

- Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Brittan

Söt som Mägit, min dotter, är du och han breve skulle nog kunna ge dej några ordentliga stötar i baken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0