Tv galan








Jag frågade mig själv här om dagen - Addan varför går inte du på Tv galan Kristallen? När jag tänkte efter en stund så slog det mig att Kristallen var något som jag borde gå på. Den 28 augusti är galan i Stockholm. Jag är 99% säker på att jag ska gå. Om jag inte går beror det på att jag inte har hittat några snygga kläder. Fast hur svårt kan det vara att va den snyggaste på Kristallen bland dom svenska grabbarna?

Jag tittade på galan förra året och undrade vad det var för fel på grabbarna? Jag vill inte nämna några namn och det är inte för att jag är rädd för att nämna några namn. Utan för att jag inte tycker att någon tönt är värd att nämnas i min blogg. Till saken hör att jag ska hitta något snyggt att ha på mig som får alla andra att tänka - Jävlar vad addan äger upp den här kvällen.

Jag tänkte gå med min kära vän Maria ifrån Svf. Hon har ju med tiden blivit en väldigt aktiv stureplans tjej så jag tycker nog att hon skulle passa in på Kristallen också. Men jag kan reda säga det här och nu Maria, jag vägrar gå ut på stureplan. Ibland blir man så trött på alla svenskar som försöker va något. Har alla svenska män en liten K*K eller varför tycker dom det är så viktigt att visa upp sina pengar och fula nyllen?

- Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Bra skrivet gubben !!! =) puss

2009-08-05 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0