Trött på min vardag!


funderar över hur hösten kommer bli?

Godmorgon på er!Idag gick jag upp ganska tidigt för att tvätta, jag springer upp och ner till tvättstugan idag och städa gör jag också i lägenheten. Det är som så att på söndag morgon flyttar jag ifrån vaksalagatan 55. Det ska bli väldigt tråkigt måste jag säga. Det har varit en fantastisk sommar här och jag tycker nog allt att tiden gick för fort.

Imorgon ska Christian hjälpa mig att flytta lite saker, jag är så tacksam för att du hjälper mig. Just nu skulle jag bara vilja flytta hem till mina föräldrar och begrava mig hemma hos dom under hösten och vintern. Fast och andra sidan skulle jag ta livet av mig om jag var tvungen att vara i Jönköping under hösten, vad skulle jag kunna hitta på för kul i den tråkiga småstaden? Nja vi får allt jobba på att ha kvar mig här i Uppsala.

Trött på min vardag!
Nu är vi där igen, vid den stationen då jag tycker att min vardag är bland den tråkigaste. Nu måste något helt nytt hända i addans liv. Jag behöver förändring nu. Det är nästan så att man blir sugen på att ta livet av sig just för att jag är så trött på läget. Men nu ska vi inte börja tänka så långt!

- Nu ska jag tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0