sugen på socker



Tisdag kväll kommer jag över till Jossan min underbara granne, där är även Rebecca! Vi hade köpt 3 vin flaskor som vi skulle ha när vi tittade på film. Andra brukar ta ett glas vin till en film men vi behövde egna flaskor. Vi trodde det skulle räcka med 3 vin flaskor men det gjorde det verkligen inte. Tur hade vi när Sophie kommer in med 3L till oss.

Vi kan kalla det att vi "knullade sönder 3L" för det gick verkligen hårt till. Våran lilla filmkväll förvandlades till en vild hemma fest. När vi inte hade något mer att dricka började vi ringa på hos alla våra grannar, vi hoppades att någon skulle öppna och ge oss sprit. Tyvärr blev det inte så. Efter en stund somnar Rebecca och vad tror ni jag gör då?

Addan tar börjar skriva och måla massa saker över hela Rebecca, men hon vaknade inte i alla fall? Jag tycker det var jätteroligt, jag förstår inte varför ingen målar på mig när jag däckar på fester?När klockan är 02:30 kommer Chrille förbi efter att han hade varit på Bryggan ( varför var inte jag där? ). Rebecca vaknar när Chrille kommer och del 2 av kvällen är i full gång. Vi tar Rebeccas telefon och börjar ringa killar som kanske skulle kunna ha sprit hemma. Tyvärr var det ingen som ville svara och vi sitter där hemma hos Jossan och vet inte hur vi ska göra?

Kvällen tog slut 05:00 och så även mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0