Sthlms mode vecka!


lämnar Up-Town för sthlm i helgen?

Oh gissa om jag blev glad när min kompis Maria B ifrån sthlm ringde mig idag och frågade om jag ville följa med på någon modevisning i veckan. Det är som vi alla vet stockholms mode vecka och min stylist kompis är uppskriven på många listor den här veckan.

Självklart vill jag följa med henne, jag är väl inte dum i huvet. Jag behöver uppdatera mig på mode. Den senaste tiden har jag börjat gå runt som en sliten hora utan klädsmak, det ska vi ändra på i höst. Kollade i mitt fotoalbum från hela 2007 och jag måste ge mig själv beröm för hur snygga kläder jag hade. Jag är för ung för att tappa mode intresset.

Nu till kvällen ska min kompis jossans lillebror ha lite 18års fest på våran gård. Jag vill också vara 18år igen, livet var så kravlöst. Hur kul är det att snart bli 22år? Det händer inte så mycket, vart är min inspiration?

- och vart är all min mat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0