sommaren börjar ta slut


Addan - våga bjuda på dig själv!

sut över!
Jag är lite sur över att det är så många människor (vill inte lämna ut era namn) som inte bjuder på sig själva. När jag festar är det en viktig den av min kväll att ni också vågar balla ur till 120% precis som jag och Rebecca.

glad över!
Min kära vän Chuey kom ifrån sthlm igår för att hänga med mig på festivalen som vi har här i uppsala nu. Tack så jättemycket att du kom vännen. Det är alltid lika roligt att träffa dig tycker jag. Och alla mina vänner tycker att du är en as skön snubbe. Kul även att se att du kan dansa, det trodde man faktiskt inte om dig.

ser fram emot!
Tyvärr blev det inte strömstad för mig och Nadia, men ikväll ska hon och jag gå ut och festa. Nadia är min nyaste vän och tror jag rätt kommer hon bli en av mina näravänner. Hon utstrålar sån skönhet och stark personlighet. Vem vill inte ha en kompis som Nadia?

- Nu måste jag snygga till mig för jag är as ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0