fyllans vänner



Jag,Rebecca,Jossan hade fest i lördags. 19:00 började kvällen, nästan ingen var där. Inte ens Rebecca för hon var hemma och sov. Hahaha snyggt jobbat rebecca att inte dyka upp på din egna fest :P Men efter en stund kommer Rebecca fast då kanske klockan var 23:00. Och när Rebecca kommer så börjar det komma jättemycket folk. Vilken jävla fet fest!Alla som jag ville skulle vara där va på plats.

Addan i sin tur var jävligt besviken, vad var jag besviken på tror ni? Joo att jag inte var jävligt full. Så vad tror ni att jag gör? Jag börjar med sju öL och efter det så knullar jag min box med rödvin för att sen sno öl ifrån mina gäster. Efter en stund blir jag skit full och gör allt som man inte ska göra. Tror det var den värsta fyllan denna sommaren. Tur för oss att polisen inte kom för det var nära att dom gjorde det kan jag säga.

Men vem bryr sig? Nu är sommaren slut och festen vi hade var en jävligt bra "sista sommarfesten". Vi har inte hört så mycket ifrån gästerna. Ska jag vara ärlig tror jag att dom som hade roligast var Jag och Rebecca. Jag tror alla andra blev rätt trötta på oss hur sviniga vi var. Fast det är våran stil och vi hoppas att ni gillade den. Jag kanske inte är så stilfull när det kommer till fest, men jag kan rocka och äga upp alla på att supa ner mig. Till er som är oroliga kan jag säga - ta det lugnt jag kommer skärpa mig den dagen jag blir ihop med nån.

- godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0