Den där Addan



Godkväll underbara bloggen ( eller den kanske inte är så underbar ). Ikväll fick jag bo hos en kompis vilket gjorde mig väldigt glad. Den här dagen har tro det eller ej varit bra. Började studera Konstvetenskap på Universitetet i stan idag. Det ska bli roligt att börja skolan med tanke på hur många snyggingar som går där. Älskar ögongodis. Jag och Rebecca kom fram till att en skön fylla är bättre en skönt sex, eller hur!

Imorgon är det September och det känns lite konstigt, nu är den här sommaren slut och kvar återstår en lång och jobbig höst. Det här första veckan in i september kommer i alla fall bli rolig. Jag har mycket skoj inplanerat vilket gör mig glad. frågan är vad som kommer hända sen?

Tyvärr kan jag inte planera allt för långt in på september, vet inte hur nästa dag kommer se ut. Just nu vet jag bara hur dom närmsta 7dagarna kommer att se ut. Det finns få personer som jag litar på och det finns många personer som jag inte vill ha någon relation till mer.

- bye bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0