Addan - Killen med ett stort A


kväll ska jag göra det jag är bäst på!

Ibland kan livet vara väldigt svårt, det vet vi alla. Ibland vill man bara gå och dö, det tror jag vi alla skulle vilja ibland. Det finns även dagar då man mår som skit men inte vill tänka mer på det. Idag är det en bra dag för mig. Jag borde må skit men det har jag inte tid med nu.

Ikväll ska jag festa med mina fantastiska vänner, men det är ingen vanlig kväll. Idag fyller faktiskt Johanna "Bobban" år och det ska bli fest för henne 18:00.

Ett bra knep för att få den där underbara fyllan alla drömmer om kan jag. Jag brukar alltid äta dåligt under dagen så att kroppen blir extra svag för spriten. Vem är så dum så han/hon äter massa god mat innan man börjar dricka?Snälla så gör man faktiskt inte, tänk efter liksom.

Sen tycker jag inte man ska köpa alkohol som man inte har problem med att få i sig. Jag kör från och med nu bara på rött vin för det klarar jag inte av. Jag blir skit full på nästan ingenting när det kommer till rött vin. Det är billigt och bra. Jag borde dumpa öl för jag kan dricka massa öl, så 10poäng till Addan för det. Nej nu låter jag dryg tycker jag....



Johanna Arnfeldt's Photos

10 saker som gör att addan älskar Johanna

1. Johanna är en ärlig och omtänksam tjej.
2. Hon har en snygg klädstil och är söt, lite som en vit lillasyster till mig.
3. Hon super som en man och tackar aldrig nej till sprit.
4. Man kan ha med henne överallt, hon passar in och kan prata med alla.
5. Hon är kåt.
6. Vi delar humor.
7. Det är alltid roligt att lyssna på vad hon har att berätta.
8. förfest,fest,efterfest skit samma för johanna är alltid där :)
9. Hon har aldrig blivit arg på mig, 10poäng för det.
10. jag vet inte vad jag ska skriva mer än att du är guld!LOVE YOU!
Trackback
RSS 2.0