sista dagen i Jönköping



Idag flyttar jag tillbaka till Uppsala efter att under 1 vecka varit på besök i Jönköping.
Till min familj och vänner nere i småland vill jag säga att vi ses nog inte förrän till hösten/september.

Maj,juni,juli,augusti kommer att gå fort och jag vet att jag kommer vara allt för upptagen för att ta mig tid och lust att
åka ner till Jönköping. Men därför tycker jag verkligen att ni borde ta er i röven och komma upp och hälsa på mig.

Det ska bli skönt att Anvah kommer hem till Sverige för jag vet att hon är den första som kommer besöka mig i Uppsala.
Det var bara hon som kom ifrån Jönköping och hälsade på mig förra året. Tyckte det var dålig stil av dom andra eftersom Anvah och jag inte hade känt varandra så länge. Jag tycker att dom man verkligen tycker om tar man sig tid och råd till att träffa. Den här gången kommer jag tycka att dom som inte kommer upp och hälsar på eller är dåliga på att höra av sig inte är några riktiga vänner.



Kommentarer
Postat av: TERRE

men jag kommer ju att komma :(

2009-04-28 @ 14:47:03
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0