Första maj



Åh snart är det 1maj eller valborg som det så fint heter, jag tycker att det ska bli skitkul för det blir min första valborg här i Uppsala. Jag vet att många tycker att valborg är larvigt och en onödig dag att fira. Men det handlar inte om det, utan att man får göra sig jävligt snygg som när det är nyår,juldagen,midsommar mm.

Mycket att fixa

Innan valborg måste jag ha färgat mitt hår igen, för nu ser det förjävligt ut med den utväxt/flatrand som börjat titta fram.
Jag Hoppas verkligen att Juliette-Amelie har tid till att färga håret på mig. Jag ska börja sola för att bli extra fin till valborg, jag struntar i om det kommer kosta mig mycket, men det är viktigt för mig att jag ser ut som en neger på valborg.

Och vad ska man ha på sig?Det känner bli det svåraste. Igen som vet något snyggt som jag borde köpa?
Jag vill ha på mig lite olika kläder under dagen, beror ju helt på vilka fester som man hamnar på.
Jag vet att det kommer bli as roligt om jag firar valborg med Rebecca.



så får du en lyckad första maj
här kommer mina tips till en bra kväll.

1. se till att du trivs i dom kläderna du väljer. och extra viktigt är att du har sköna skor.

2. mobilen ska vara laddad och så att du hör när det ringer, man måste vara nåbar 1 maj.

3. att veta många grillfester/ förfester är bara ett stort plus.

4. ta inte med dig ditt visa kort. lämna det hemma och ta bara med dig pengar.

5. ett ragg tycker jag alla ska se till att ha 1maj.

- hoppas ni får en lyckad 1 maj.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hjärtat, valborg är den sista april, det är då man festar, den 1 maj är man bara bakis =)

2009-04-19 @ 14:52:17
Postat av: johan

Taggar ^^

2009-04-19 @ 16:22:55
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0