Festen som aldrig tar slut!


Terre, Emmeli, Addan sommaren 2007

Mitt liv är verkligen en fest som aldrig tar slut. Under min tid här i Uppsala denhär veckan har det bara blivit en massa utgångar med alla mina vänner. Nu på söndag morgon känner jag mig inte så pigg. Jag är trött i hela kroppen efter att ha dansat hela veckan.

Onsdag var jag på en dejt. Jag tror nog att det här var den tråkigaste dejten som jag har varit med om i hela mitt liv.
Jag måste börja tänka mig för vilka jag träffar. Det är inte bra att dejta fula,tjocka,nollor när man är så snygg jag mig.

Torsdag gick jag ut med Petra och tog en drink, det var meningen att torsdagen skulle bli en lugn kväll. Vi följer med några killar på efterfest. Det var jätteroligt men när jag kollade på klockan så stod den på 06:30....

Fredag Jag och Rebecca hamnar på fest hemma hos Jocke. Kvällen börjar bra men slutar på People?Jag blev sur och drog till Bullit i vanlig ordning, herregud vem fan drar till People? Men när kvällen börjar ta slut så drar Rebecca, och efter en stund även Madde. Kul att jag hamnade hemma hos Jocke ensam.

Lördag Jag och Rebecca ville inte ge upp, utan hoppades på att Lördagen kunde bjuda på en bättre utekväll.
Men efter att ha varit TeaterBaren,Bullit, Norrlands så gick vi och la oss 00:30 på kvällen...


Kommentarer
Postat av: TERRE

låter kul! puss :*

2009-04-22 @ 20:42:10
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0