En långtråkig söndag


Addan - Borde jag gå till ICA idag och handla?

Idag är det en riktigt tråkig söndag. Jag ligger i sängen och förstår att jag måste handla mat, men det är inte så lätt när jag inte orkar. Jag har inte lust att röka och det är ovanligt. Frågan är om man ska gå till ICA eller om jag ska gå och köpa mig en Pizza ifrån blatte gubben nere på hörnet. Jag tror faktiskt det blir ett besök hos blatten.

Jag känner mig ensam när Anna Rakic inte är hemma idag. Det ska bli roligt när hon kommer hem och höra hur hennes dag har varit. Anna skulle hem till sin mamma på ett "baby party" för hennes lillasyster som är kanske två veckor.
Det tycker jag var lite gulligt med en liten "välkommen till världen fest".

sju saker som jag behöver

1. pengar eftersom jag är fattigast i Uppsala.

2. nya kläder nu till våren (badbyxor till sommaren).

3. En lägenhet såklart.

4. en rolig resa till hösten (kanske hälsar på Anna Rakic).

5. En lyckad dejt, är så trött på alla lönfeta nollor.

6. mina vänner, vad skulle jag göra utan dom?

7. lite lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0