Danity Kane



Danity Kane är en amerikansk R&B-tjejgrupp, Danity Kanes första album som släpptes under 2006 sålde i över en miljon exemplar.

Glöm tjejband som Pussycat dolls, Cherish, Girls aloud för Danity kane är 2000-talets Spice girls!
Tjejgruppen är skapad av ingen mindre än P Diddy och det tycker jag man märker lite i deras musik?
Fast jag vet inte hur jag ska förklara mig, haha!

danity Kane - Damaged

En riktigt bra poplåt som passar bra till
förfesten med vännerna!Man gillar låten första
gången man hör den!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack, kul o höra :D

2009-04-04 @ 18:03:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ah!manda

sv; inte för att klaga eller nåt, du kan ju faktiskt tyckt att både min och Hieps blogg var

fantastisk, men fick nyss höra av honom att du

skrivit exakt likadant till han haha !



Kul om du faktiskt tycker min blogg är fantastisk,

det värmer : )

kram



amanda

2009-04-04 @ 18:14:57
URL: http://afslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0