Britney Spears Birthday Good Morning America


Britney Spears Birthday Good Morning America Promo Circus

Ligger hemma idag (hemma hos Anna Rakic) och vet inte vad jag ska ha på mig ikväll?
Till alla er som äter för mycket vill jag säga att jag bara har ätit en glass idag, hahaha.
Det är sant, jag orkar verkligen inte äta mat. ibland undrar jag ifall inte det är bland de tråkigaste.

Men i alla fall, nu kanske ni undrar varför jag la upp ett klipp ifrån Britney Spears "Birthday show" från den 2 december?
Det är som så (jag älskar Britney) att jag saknar att fylla år. Varför kan man inte få göra det lite oftare.
Idag skulle jag behöva fylla år, ingenting händer och det känns som att ingen vet att jag är här???

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag håller med dig. Fyllde nyss 20 (25:e mars) men man borde fylla lite oftare...fast man borde inte få bli äldre :P haha

2009-04-19 @ 13:20:07
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0